FIRMA MONDI NADAJE SWOJEJ MARCE NUMER 1, COLOR COPY, NOWY, ŚWIEŻY WYGLĄD

27 Czerwiec 2017

Firma Mondi nadaje swojej marce numer 1, Color Copy, nowy, świeży wygląd. Nowy projekt opakowania o wyższej wytrzymałości i z dodatkowymi udogodnieniami dla klientów.

Mondi, międzynarodowa grupa z branży opakowaniowej i papierniczej, uruchomiła nową akcję kreowania marki Color Copy, z nowym, świeżym wyglądem, ulepszonym opakowaniem i
gwarancją 100% satysfakcji. Motywem przewodnim kampanii jest podzielenie się historią Color Copy jako marki, cieszącej się zaufaniem i wiarygodnością wśród klientów przez ponad ćwierćwiecze z uwagi na idealny efekt wydruku oraz stałą jakość przy każdym zastosowaniu. Jakość papieru nie uległa zmianie.

Produkt Color Copy cechuje bardzo wysoka rozpoznawalność marki i dobra opinia. Papier Color Copy bez wątpienia pozostaje jedną z najpowszechniej znanych marek papieru do wydruków barwnych w Europie(40% kontra 14% marki z drugą lokatą w rankingu popularności), jak potwierdziło ostatnie badanie 2016 EMGE Cut-size Survey. W 2016 r.
firma Mondi przeprowadziła gruntowne badania marketingowe, w toku których ankietowano klientów i użytkowników końcowych z 10 krajów.

Celem było poznanie przyczyn, dla których użytkownicy końcowi pozostali lojalni wobec marki przez lata i jakie dostrzegają korzyści ze stosowania marki Color Copy w swojej działalności gospodarczej. „Mimo że zyskaliśmy pewien wgląd w to, co możemy robić lepiej, od 92% dostaliśmy jasny przekaz, że są bardzo zadowoleni z jakości papieru i że niczego nie powinniśmy zmieniać w tym zakresie. Dlatego skoncentrowaliśmy się na kreowaniu marki, projekcie opakowania oraz udogodnieniach dla klienta, które sprawią, że papier Color Copy będzie jeszcze lepszy - na zewnątrz - zachowując wysoki stopień rozpoznawalności marki" wyjaśnia Johannes Klumpp, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Mondi Uncoated Fine Paper.

Markę Color Copy przeobrażono po raz pierwszy w ciągu jej 28 lat istnienia. W ramach metamorfozy marki, usprawniono opakowanie Color Copy w trójnasób - w zakresie projektu, wytrzymałości oraz wygody klienta. Owijarki i kartony opatrzono logiem i wszelkimi innymi motywami markowymi dla lepszego efektu w punkcie sprzedaży. Owijarki cechuje wytrzymałość większa niż kiedykolwiek dzięki ulepszonemu papierowi podłożowemu. Co więcej, zostały wyposażone w łatwy w stosowaniu aplikator taśmy dla większej wygody klienta.

Ponadto, firma Mondi ma w swojej ofercie opakowanie gotowe do rozmieszczenia na półce, przeznaczone dla handlowców detalicznych papieru i artykułów biurowych. Perforowany karton wysokiej jakości nie wymaga odpakowywania. Nadaje się do bezpośredniego wyłożenia na półkę i jest opatrzona nowymi chwytliwymi motywami markowymi Color Copy, przykuwającymi uwagę kupujących.

SATYSFAKCJA GWARANTOWANA W 100%

Mondi zaręcza o wspaniałych, bliskich rzeczywistości kolorach wydruków i ich znakomitej jakości za każdym razem, gdy stosowany jest papier Color Copy, i zapewnia wymianę papieru, jeśli klient nie będzie usatysfakcjonowany w 100%. Papier Color Copy zaprojektowano w trosce o spełnienie wymogów barwnych wydruków cyfrowych. Jest dostępny w pełnej gamie standardowych formatów arkuszy i zwojów papieru oraz w gramaturach od 90 do 400 gsm.

W lipcu firma Mondi rozpocznie wdrożenie nowej marki i opakowania Color Copy, a na jesień przygotowuje wprowadzenia powiązanych marek. Wdrożeniu towarzyszy kompleksowa kampania marketingowa, opatrzona jasnym w przekazie i budzącym zaufanie sloganem „Wywiązać się z zadania". Johannes Klump objaśnia: „Dla nas - 'Wywiązać się z
zadania' oznacza więcej niż postulat. Ma umocowanie w wydajności marki, utrzymywanej konsekwentnie przez ponad dwie dekady. To jest również słowo dane klientowi. Chodzi o to, co nas łączy, o Ciebie ORAZ o mnie. Naszą misją związaną z produktem Color Copy jest wywiązywanie się z naszego zadania względem klientów każdego dnia."


Położono nacisk na odwoływanie się do emocji i operowanie przekonującymi obrazami, które podkreślają gwarantowaną niezawodność Color Copy. Wstępna kampania pilotażowa, tzw. teaser, trwała od końca kwietnia do połowy czerwca i obejmowała reklamy w
czasopismach, na billboardach oraz w Internecie, a także cotygodniowe losowanie nagród. Strategia marketingowa przewiduje również ponowną inaugurację podstrony Color Copy (www.colorcopy.com [1]) w pełni interaktywnej formule do końca czerwca, a na jesień - uruchomienie kampanii w mediach społecznościowych, skierowanej do użytkowników końcowych, oraz wykorzystanie narzędzi marketingowych i sprzedażowych
online oraz w mediach drukowanych.

Oceń zawartość: 
Nikt nie oceniał treści