GRUPA CX nakręca pozytywne wibracje na wiosenny sezon targowy branży PBS

28 Marzec 2018

Wiosenny sezon targowy Grupa CX czyli firmy Corex i CX Dystrybucja zamierza przejść prawie tanecznym krokiem w rytmie „Tworzenia Pozytywnych Wibracji”.

„Tworzymy Pozytywne Wibracje” to nasz grupowy leitmotiv już od jakiegoś czasu - mówi Jarek Guc, przyznający się do uprawiania PR-owej działki w Grupie. Wymyślony przez Adama Szawłowskiego – Właściciela, który nie przepada za nazywaniem Go Prezesem i dopracowany przez Zespół czekał na swój czas.

Dotychczas nie przesadzaliśmy z dzieleniem się nim ze światem, pracując nad nim wewnętrznie. Ale czas ten nadszedł i będziemy na targach, we wszelkich możliwych kierunkach, wibrować pozytywnie. W końcu, jak mawiał Victor Hugo ‘Nie ma nic potężniejszego od idei, której czas nadszedł’ A kiedy może być lepszy czas na pozytywne wibracje jak na wiosnę?”

„Mamy fantastycznie kolorowe produkty. Sami bawimy się nimi na co dzień jak dzieci. Nie możemy narzekać ani na jakość ani na brak kolejnych inspirujących niespodzianek od Dostawców. Otaczają nas jedyni w swoim rodzaju Odbiorcy. Lubimy to co robimy.
Żal byłoby się nie podzielić tą radością z innymi. Targi będą serią takich unikalnych corocznych okazji do wspólnego poszukiwania tego co pozytywne - dobitnie stwierdza Karolina Zdziech jedna ze spin-doktorek targowych planów Grupy CX. Szukajcie naszego kolorowej targowej grafiki „Chodź – pokoloruj swój świat” – dodaje – po niej nas łatwo znajdziecie na targach.”

„Zaczęliśmy od siebie, naszych wewnętrznych poszukiwań sposobów tworzenia pozytywnych wibracji, żeby móc ostatecznie zarażać nimi wszystkich wokół – Partnerów w dystrybucji, Konsumentów, także naszych Konkurentów - przecież znamy się świetnie i jedziemy na jednym branżowym wózku” podkreśla Michał Janiszewski – sprzedażowo-marketingowy MC Grupy.

Przekaz z Grupy CX brzmi:

• Zapraszamy Was na targi.
• Oczywiście, że na nasze stoiska ale również na targi w ogóle.
• Spotkajmy się w jak najszerszym branżowym gronie.
• Rozluźnijmy krawaty i nie przejmujmy się tytułami na wizytówkach.
• Pogadajmy jak ludzie przy okazji wspólnej pracy nad przygotowaniem się do sezonu.
• Zaproponujmy ciekawe, fajnie podane produkty i pomysły na ich wykorzystanie naszym Konsumentom
• Dorzućmy szczyptę zabawy i luzu do tego co robimy.
• W końcu pracujemy razem w ciekawej i kolorowej branży.
• Możemy wspólnie „Tworzyć Pozytywne Wibracje”

Dacie się namówić?

Oceń zawartość: 
Average: 9.8 (6 votes)