Konkurs! Wygraj uczestnictwo w XIII Forum IPBBS w dniu 20 X 2017 r. i członkostwo w Izbie Gospodarczej IBS!

10 Październik 2017

Jako główny patron medialny XIII Forum IPBBS mamy do rozdania zaproszenie na to wydarzenie wraz z bonusem.

Zdobądź bezpłatny pakiet promocyjny: uczestnictwo w XIII Forum IPBBS (20 X 2017 r.) i Gali dla 1 osoby wraz z członkostwem Izby Gospodarczej Izby Biurowo Szkolnej na poziomie podstawowym na 2018 rok!

Prosimy o przesyłanie swoich zgłoszeń na adres: jchraniuk@unit.com.pl podając dane firmy oraz wyrażając chęć uczestnictwa i krótko ją uzasadniając.

Spośród zgłoszeń wybierzemy jednego laureata.

Na maile czekamy do niedzieli 15 października. Zwycięzca zostanie poinformowany w poniedziałek 16 października.

UWAGA! Promocja nie łączy się – nie dotyczy tych osób/firm, które już zarejestrowały się na XIII Forum i skorzystały z promocji podczas bezpośredniej rejestracji na http://forumipbbs2017.syskonf.pl/rejestracja

XIII Forum IPBBS „Strategia Przyszłości” odbędzie się 20 października w Hotelu Novotel w Warszawie.

Prelegentami podczas XIII forum IPBBS będą:

• John Watson, (ex) Lyreco's Group Marketing Director
– jako praktyk opowie o “Zarządzenia kategorią i portfelem produktu”;

Mr. Christian Ulrich,Marketing Director Spielwarenmesse eG z prezentacją: „Komunikacja twarzą w twarz – targi jako platforma dialogu na przykładzie Insights-X”

Małgorzata Kuik, Partner, Dariusz Bednarski, Partner Zarządzający, Grant Thornton z prezentacją: „Kluczowe parametry efektywności finansowej”

Arkadiusz Lewicki, Dyrektor Krajowego Punktu Kontaktowego ds. Instrumentów Finansowych Programów Unii Europejskiej z prezentacją: "Preferencyjne finansowanie dla przedsiębiorców w programach ramowych UE"

Michał Zimiński , Mateusz Matłoka - Simon-Kucher & Partners z prezentacją: „Zarządzanie cenami w branży biurowo-szkolnej: jak inteligentna polityka cenowa przekłada się na wzrost zysku
a) Główne wyzwania cenowe w branży – jak sobie z nimi poradzić?
b) Jakie są kluczowe dźwignie zysku w branży?
c) Jak kształtować politykę cenową w warunkach silnej presji na ceny i dużej transparentności cenowej?
d) Jak tworzyć ofertę wartości, która wspiera maksymalizację marży?”

Dariusz Mielczarek – Sandler Training z prezentacją: „Rzecz o sprzedaży, czyli słów kilka o tym dlaczego sprzedawcy odnoszą porażki”.

Dariusz Krupko, Consumables Channel Sales Specialist, OKI Systems Polska z prezentacją: "Metody poniesienia rentowności i bezpieczeństwa zawieranych kontraktów na przykładzie programu wsparcia partnerów realizowanego przez OKI Systems Polska”

Gość Specjalny XIII Forum IPBBS
Janusz Piechociński

Oceń zawartość: 
Nikt nie oceniał treści