Polecane

28 Czerwiec 2018
Komputer to podstawa funkcjonowania dzisiejszego świata. Na nim pracujemy, uczymy się, z nim często też odpoczywamy. Jest towarzyszem naszego życia. Na rynku pojawia się coraz więcej produktów służących do uzupełniania, usprawniania oraz uatrakcyjniania pracy z komputerem. To co je charakteryzuje to często niestandardowy design i zastosowanie. Badania pokazują, że Polacy lubią gadżety. GfK Polonia wraz Clue PR w swoim raporcie z badania „Pokolenie Henry” wyróżniła i przebadała grupę konsumencką tzw. Henryków. Są to młodzi, zwykle dobrze wykształceni ludzie, niezależni finansowo, rządni adrenaliny, nastawieni na wygodne życie i… fascynujący się właśnie nowymi technologiami.
27 Czerwiec 2018
W numerze znajdziecie między innymi:
- Najważniejsze nie szkodzić – Przegląd najbezpieczniejszych klejów, farb, kredek...
- Z pupilami w rok szkolny – motyw zwierzęcy wśród artykułów szkolnych
- Artykuły stemplarskie - urzędowa konieczność czy modny gadżet?Co poza tym?
- Relacje z kwietniowych targów szkolnych
- Po pracy... Łukasz Kazimierczak z firmy GDD opowiada o swojej sportowej pasji
- Z cyklu "z wizytą u" odwiedzamy Pocztę Polską.
A to oczywiście nie wszystko!
26 Kwiecień 2018
Niemal połowa dzieci w wieku wczesnoszkolnym nosi ze sobą zbyt ciężki plecak - to dane z badań Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Potwierdzają je wyniki V edycji programu Lekki Tornister organizowanego przez Fundację Rosa i Fundację Sensoria w partnerstwie z GIS. Są też dobre wieści: w tym roku ponad 700 szkół zgłosiło się do udziału w akcji edukacyjnej, a w porównaniu do poprzednich badań liczba uczniów, u których waga tornistra z powodu zbędnej zawartości przekracza 10 proc. masy ich ciała, zmniejszyła się siedmiokrotnie.
19 Kwiecień 2018
W numerze znajdziecie między innymi:
- DODATEK BACK-TO-SCHOOL – Szykujemy się na sezon szkolny
- Lekarstwo na błędy – korektory, długopisy wymazywalne, gumki
- Przykazania zeszytowej modyCo poza tym?
- Dzień dobry, cześć i czołem, czyli jak się elegancko witać i słów kilka o siadaniu
- Po pracy... Marcin Penkala z firmy Patio opowiada o swojej wojennej pasji
- Pierwsze relacje targowe
A to oczywiście nie wszystko!
11 Kwiecień 2018
„Tworzymy Pozytywne Wibracje” to hasło przyświecające działaniom Grupy CX - Corex i CX Dystrybucji. Zobaczcie jak oni wcielają je w życie

A potem zapraszamy na targi :)
22 luty 2018
W numerze znajdziecie między innymi:
- Z rodziną najlepiej wychodzi się… w BIZNESIE – czyli o polskich firmach rodzinnych słów kilka
- Czym drukujemy? – Oryginały, zamienniki czy regeneracja?
- Historia o zszywaczach, dziurkaczach i innych takichCo poza tym?
- Relacja z drugiej edycji panelu dyskusyjnego Biuro Plus – stenogram i wnioski
- Kalendarz niedziel handlowych 2018
- Po pracy... Rafał Szymański z firmy Herlitz opowiada nam o swojej sportowej pasji.
- Odwiedzamy kolejny sklep papierniczy
- Specjalista radzi jak ubrać się na oficjalne wyjście.
A to oczywiście nie wszystko!
12 Styczeń 2018
Jak przywiązać do siebie klienta – to pytanie zadają sobie firmy od zawsze. Może właśnie dlatego amerykańskie linie lotnicze American Airlines w 1981 roku wprowadziły pierwszy w historii program lojalnościowy. Od tamtej pory ta forma promocji i budowania relacji ma się wciąż bardzo dobrze. Systemem korzyści zakupowych wynagradzani są nie tylko konsumenci, ale również partnerzy biznesowi. Programy lojalnościowe B2B są obecnie na porządku dziennym. Czym są, jak je porównać z B2C i co ma do tego branża PBS?
3 Styczeń 2018
7 wydań, 576 stron pełnych ciekawostek i nowinek branżowych, 1 dodatek specjalny, 2 testy produktów, 3 nowe cykle, kilkanaście wywiadów, kilkadziesiąt wspólnych branżowych wydarzeń, niezliczona ilość spotkań, inspirujących ludzi i pomysłów. Do tego prawie 2600 fanów na Fb, nowy profil na Instagramie… Tak właśnie upłynął nam rok 2017. Życie jest podróżą – dziękujemy, że jesteście w niej z nami. A poniżej nasze podsumowanie najważniejszych wydarzeń minionego roku w kolejności chronologicznej. W 2018 mamy oczywiście nadzieję na jeszcze więcej!
12 Grudzień 2017
Co wypada dawać w kontaktach biznesowych? I czy w ogóle powinniśmy wręczać jakieś podarunki? Jakie zasady obowiązują przy wyborze rzeczy, którą ofiarujemy? O szczegółowych i zasadach wręczania prezentów w biznesie opowiada specjalista, Elżbieta Ułasiewicz - ekspert savoir-vivre’u i dress code’u. Trener. Prowadzi autorskie warsztaty z etykiety biznesowej, stroju biznesowego, budowania wizerunku i wystąpień publicznych. Jest autorką wielu artykułów w prasie. Występuje w telewizji i udziela wywiadów w stacjach radiowych.Okazje – kiedy dawać prezent

Strony

Subskrybuj Polecane