Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
– Wychodząc naprzeciw zmianom wynikającym z wprowadzenia RODO, podjęliśmy działania na rzecz całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych projektach do Konkursu. Chcemy nadal nagradzać prace, które realizują najwyższe standardy w custom publishing i content marketingu. Tym samym pragniemy pomagać firmom i instytucjom tworzyć narzędzia, które będą dobrze realizować cele komunikacyjne – powiedział Tomasz Kościelny, przewodniczący Jury Konkursu.
W tegorocznej edycji Konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie: portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów lub partnerów oraz blog tematyczny.
Prace oceni Jury w składzie:
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape,
przewodniczący Jury;
prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych;
Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico;
Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing;
Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape;
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape;
Joanna Chraniuk, redaktor prowadząca magazyn „Papierniczy Świat”.
Publikacje można zgłaszać do 19 lipca 2018 r.
Regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się na stronie Konkursu
Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.