Jedną z głównych idei Primarka jest to, by zrównoważone życie było przystępne cenowo i dostępne dla wszystkich. Primark dąży do tego, aby stać się bardziej zrównoważoną firmą we wszystkich obszarach naszej działalności. Pokazał to sezon świąteczny, który jest idealnym momentem do podejmowania świadomych wyborów zakupowych.
„Napawa nas dumą fakt, że byliśmy jednym z pierwszych sprzedawców detalicznych, który postawił na bardziej ekologiczną alternatywę dla toreb plastikowych, kiedy w 2001 roku wprowadziliśmy na rynek nasze kultowe, w 100% nadające się do recyklingu brązowe torby papierowe. Teraz chcemy pójść dalej. W tym sezonie świątecznym zachęcamy klientów, aby nadali swoim torbom zakupowym drugie życie, wykorzystując je ponownie jako papier do pakowania. Dlatego zaprojektowaliśmy je na nowo, używając świątecznego wzoru w czerwonym kolorze i dodając przywieszki prezentowe.” – czytamy w komunikacie.