W Polsce, która jest ważnym rynkiem wzrostu w Europie Wschodniej, edding realizuje następujące cele:
• Wzmocnienie obecności marki w kraju
• Samodzielny rozwój dodatkowych potencjałów rynkowych w obszarze B2B i B2C
• Jeszcze większe ukierunkowanie na klienta dzięki własnemu oddziałowi
• Podejście zorientowane na klienta umożliwiające elastyczną reakcję na potrzeby rynku
Ahrensburg 30.05.2022 ### W kwietniu 2022 firma edding otworzyła samodzielne biuro sprzedaży w Warszawie. Zespołowi działającemu w stolicy będzie przewodzić Monika Kleszcz jako dyrektor zarządzający. Będzie ona także kierować na miejscu działaniami nowego partnera PBS Connect Polska. Monika Kleszcz pracuje w edding od 2012 roku. Dotychczas, pełniąc funkcję Area Sales Manager, kierowała rynkami partnerów sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym także w Polsce. „Jestem dumny z naszego zespołu, który w ciągu zaledwie czterech miesięcy umożliwił założenie oddziału edding w Warszawie oraz nawiązanie współpracy z naszym partnerem PBS Connect Polska. W przyszłości będziemy mogli tutaj jeszcze lepiej obsługiwać konkretne zapotrzebowanie naszych polskich konsumentów i klientów biznesowych”, wyjaśnia Thorsten Streppelhoff, członek zarządu ds. rozwoju biznesowego edding AG.
W ramach podejścia zorientowanego na klienta edding konsekwentnie dostosowuje swoją strukturę sprzedaży także w Europie Wschodniej do potrzeb rynku: Polska stanowi ważny rynek wzrostu, a dzięki swojemu nowemu oddziałowi firma edding będzie miała w przyszłości jeszcze bardziej bezpośredni kontakt z polskimi konsumentami i z partnerami biznesowymi . Oprócz rozbudowy istniejących relacji biznesowych zadaniem oddziału jest generowanie nowego obszaru działalności obejmującego klientów prywatnych. Spółka PBS Connect Polska działa jako dodatkowy partner sprzedaży i dzięki nowoczesnemu zapleczu logistycznemu oraz zaawansowanej platformie online zajmuje się obsługą zamówień dla edding w Polsce jako partner do spraw logistycznych.