Wychodząc poza obszar wystawienniczy, odwiedzający siódmej edycji targów Insights-X, będą mogli skorzystać z dodatkowych wartości, jak choćby InsightsArena.
InsightsArena to salonik z zapleczem gastronomicznym, salon PartnerLounge dla uczestniczących stowarzyszeń oraz InsightsTalks. Tam też zostaną zaprezentowani nominowani i zdobywcy Nagrody Specjalnej targów – Ergonomia.
W tym roku nagroda zostanie przyznana w kategoriach „Przybory do pisania” oraz „(Szkolne) torby i plecaki”.
Prezentacje branżowe podczas InsightsTalks będą koncentrować się na kluczowych tematach związanych z cyfryzacją, zrównoważonym rozwojem i trendami w branży papierniczej i sprzedaży detalicznej.
„Odwiedzający cenią sobie swobodną atmosferę, która ułatwia nawiązywanie kontaktów i zapewnia przestrzeń do inspiracji i dodatkowego dzielenia się wiedzą”, zauważa Christian Ulrich, rzecznik zarządu Spielwarenmesse eG.
Insights-X Digital zapewnia również dodatkowe możliwości nawiązywania kontaktów i szereg narzędzi komunikacyjnych. Ta nowa platforma biznesowa zawiera również profile wystawców, a także multimedialne prezentacje produktów i trzydniowy program na żywo, w tym transmisję strumieniową InsightsTalks.
Usługi na starcie targów
Na pierwszy wieczór targów zaplanowano spotkanie. Bilet w cenie 10 euro uprawnia do wstępu na targi przez cały czas trwania targów, a także może służyć jako bilet na przejazdy komunikacją miejską. Godziny otwarcia: od 9:00 do 18:00 w środy i czwartki, od 9:00 do 17:00 w piątki. Bilety trafiły do sprzedaży 27 lipca. Aplikacja Insights-X zapewnia wsparcie w przygotowaniach do targów dzięki indeksowi wystawców, planom hal, funkcji czatu i networkingu oraz przeglądowi programu.