Planowanie siódmej edycji targów Insights-X idą pełną parą. Po dwuletniej „pandemicznej przerwie” impreza zorganizowana przez Spielwarenmesse eG powróci jesienią do centrum wystawowego w Norymberdze, w idealnym momencie na składanie zamówień.
W dniach 5-7 października 2022 r. ponownie ruszą Insights-X – jedyne w Niemczech niezależne targi międzynarodowej branży papierniczej. Podczas wydarzenia goście spotkają się z wiodącymi markowymi producentami i dostawcami różnej wielkości, aby odkryć innowacje i trendy.
Uczestnicy cenią sobie przede wszystkim swobodną atmosferę, która ułatwia nawiązywanie kontaktów i tworzy przestrzeń, w której rozwijają się inspiracje i dzielenie się nową wiedzą.
W nadchodzącej edycji organizatorzy dodadzą nową platformę uzupełniającą fizyczne targi: Insights-X Digital. Platforma ta jest specjalnie dostosowana do potrzeb przemysłu i handlu i łączy szeroką gamę prezentacji produktów i firm z interaktywnymi możliwościami networkingu.
Prezentacja produktu i interakcja
Dla gości z branży dostęp do Insights-X Digital jest wliczony w cenę biletu na targi. Wszyscy wystawcy są wymienieni na platformie z własnym profilem firmy. Obok informacji o dostawcach znajdą się w nim również wpisy dotyczące marek i licencji, a także prezentacje produktów w formie tekstowej, graficznej i wideo.
Ponadto Insights-X Digital zapewni szereg funkcji sieciowych. Uczestnicy targów umieszczani są na platformie z profilem osobistym. Na podstawie zapisanych tam zainteresowań zostaną zasugerowane odpowiednie kontakty biznesowe, z którymi można szybko i łatwo nawiązać kontakty. Dzięki szerokiej gamie narzędzi komunikacyjnych, takich jak czaty prywatne, czaty grupowe, rozmowy audio i spotkania wideo, Insights-X Digital zapewnia możliwość szeroko zakrojonej dyskusji w międzynarodowym przemyśle papierniczym, nawet przed samym wydarzeniem. Na spotkania z partnerami biznesowymi na targach można umawiać się z wyprzedzeniem.
Efektywny udział w targach
Dla wystawców na fizycznych targach korzystanie z Insights-X Digital jest już zawarte w ich pakiecie multimedialnym. Dzięki uaktualnieniu do pakietu „Connect” lub „Premium” mogą oni jeszcze bardziej rozszerzyć swój cyfrowy profil firmy. A firmy, które nie mogą być obecne osobiście na fizycznych targach Insights-X, mają możliwość uczestnictwa na zasadzie czysto cyfrowej.
„Dzięki Insights-X Digital łączymy światową społeczność branży papierniczej na innowacyjnej platformie sieciowej” — mówi Christian Ulrich, rzecznik zarządu Spielwarenmesse eG. „Dzięki szerokim możliwościom prezentacji tworzymy większy zasięg dla wystawców w sferze wirtualnej i tym samym dajemy im możliwość jeszcze efektywniejszego uczestnictwa w targach w Norymberdze.”
Bardziej szczegółowy przegląd usług zawartych we wszystkich pakietach medialnych wraz z cenami można znaleźć na stronie www.insights-x.com/en/exhibitors/insights-x-digital.