Marka MemoBe, należąca do Amex Stationery, startuje z nowym konceptem komunikacyjnym, pokazując, że produkty biurowe nie muszą być nudne, a ich wykorzystanie standardowe.
W asortymencie MemoBe znajdziemy szeroką gamę polskiej produkcji tablic do komunikacji wizualnej. Marka powstała na bazie wieloletniego doświadczenia Memoboards, czyli jednego z najbardziej cenionych producentów tablic. W ofercie marki znajdziemy tablice wysokiej jakości, spełniające rozmaite wymagania, dostępne w przeróżnych rozmiarach, wykonane z różnych materiałów i w wielu kolorach. Są to głównie magnetyczne tablice suchościeralne, ale także tablice korkowe, filcowe i kredowe.
Z czasem marka rozszerzyła ofertę, uzupełniając ją m.in. o akcesoria do tablic oraz produkty papierniczo-biurowe, m.in. markery, zakreślacze, spinacze biurowe czy bloczki samoprzylepne.
Właściciele marki, zdając sobie sprawę, że produkty biurowe kojarzone są zwykle z czymś codziennym i standardowym, postanowili postawić na komunikację, która zmieni ten wizerunek. Pod hasłem “Odkrywaj możliwości”, MemoBe pokazuje odbiorcom, że ich asortyment, to przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie i poszukiwania nowych znaczeń. Prezentując alternatywne sposoby wykorzystania swoich produktów zachęca do patrzenia szerzej i odkrywania nowych sposobów użytkowania pozornie standardowych przedmiotów.
MemoBe decydując się na nową komunikację chce nie tylko wyjść z pewnego stereotypu komunikowania o produktach biurowych, ale również podarować użytkownikom ich produktów stojące za nimi możliwości. Marka chce inspirować, zarażać dobrym humorem, pobudzać kreatywność i cieszyć oko.
Szykujcie się na cyrkle MemoBe w roli rzutek do Dart’a, bloczki samoprzylepne tworzące sympatyczny mural, a także motyla z biurowych pinezek. I pamiętajcie – to dopiero początek!
Śledźcie MemoBe w ich mediach społecznościowych oraz odwiedźcie ich stronę www: