Udany restart w 2022 pozwolił nabrać organizatorom wiatru w żagle. W tym roku, impreza Insights-X będzie jeszcze bardziej atrakcyjna.
Po ubiegłorocznym udanym restarcie, przygotowania do ósmej edycji wydarzenia Insights-X w pełni. Branża artykułów biurowych spotka się w dniach od 11 do 14 października w Norymberdze. Wraz z powrotem głównych marek i wsparciem innowacyjnych start-upów, targi Insights-X oferują decydentom w idealnym czasie dla zamówień, przestrzeń do odkrycia nowych trendów i innowacji oraz prezentację nowych produktów. Przyjemna atmosfera networkingowa Insights-X będzie wzmocniona wydarzeniami wieczornymi. Nowością będzie też eXtra-Day.
Dodatkowy, eXtra-Day to sobota, która, jak pokazały badania Insigts-X, okazała się najważniejszym dniem handlowym w niemieckojęzycznym regionie DACH.
Wzięcie udziału jako wystawca w wydarzeniu eXtra-Day było opcjonalne. Wszyscy ci, którzy wyrazili zainteresowanie prezentacją swoich produktów również w sobotę, zostaną umieszczeni w halach 11.0 i 10.0. Oznacza to, że nie będzie podziału wystawców według ich konkretnych tematów. Mimo to, organizatorzy są przekonani, że taka zmiana przyczyni się do zwiększenia efektywności targów.
Wysoka jakość zarówno wystawców, jak i odwiedzających to niezmiennie priorytet dla organizatorów. Faza rejestracji jest w pełnym toku. Po przerwie wrócą renomowane firmy i marki, w tym Faber-Castell, duo schreib & spiel, Grupa Iden i STABILO. Ponadto, główne międzynarodowi gracze w sektorze, tacy jak Clairefontaine i Exacompta (Francja), Gataric (Bośnia), GIPTA (Türkiye), Santoro (Wielka Brytania) i Seven (Włochy), wezmą udział w Insights-X, razem z niemieckimi firmami Lässig, Online Schreibgeräte, Stylex i Undercover. W poprzednich latach najwięcej wystawców pochodziło z krajów tj.: Niemcy, Chiny, Turcja, Włochy, Polska, Hiszpania, Indie, Grecja i Holandia. Dodatkowo Turcja będzie miała po raz pierwszy stoisko narodowe. które będzie można znaleźć w hali 12.0.
Rejestracja na targach już od 26 lipca.