Zarząd Action S.A., w ramach konsolidacji struktury i ograniczania kosztów w postępowaniu sanacyjnym, podjął decyzję o połączeniu działu Activejet z działem Non-Food. W efekcie zmieniło się kierownictwo nad markami Activejet i Actis. Natomiast strategia obu marek należących do polskiego dystrybutora pozostała bez zmian.
– W planie restrukturyzacyjnym Action obiecaliśmy naszym partnerom i rynkowi, że zrobimy wszystko, aby nie tylko utrzymać silną pozycję Activejet, ale także jeszcze ją wzmocnić. Podstawy strategii zatem nie zmieniają się – stawiamy na mocniejszy rozwój Activejet. Jedyne co uległo zmianie to struktura zarządzania, a w związku z tym i ludzie – mówi Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.
Marka Activejet istnieje na rynku od 2002 roku i jest dziś liderem w Europie Środkowo-Wschodniej. Początkowo w jej portfolio znajdowały się materiały eksploatacyjne do drukarek. Z czasem oferta marki z biało-czerwonym logo rozszerzyła się na inne kategorie produktowe, w tym wiodące oświetlenie i zasilanie. Dziś portfolio Activejet liczy ponad 1600 produktów. W 2017 r., w wyniku rebrandingu, marka Activejet i Actis odświeżyły z sukcesem i wzmocniły swoją identyfikację wizualną. Według danych firmy badawczej IDC za pierwsze półrocze 2017 w kategorii zamienne tusze i tonery, Activejet utrzymał pozycję lidera i wraz z marką Actis osiągnął w tym czasie łącznie 31,6 proc. ilościowego udziału w rynku.
Dotychczasowe obowiązki Rafała Ornowskiego, Pełnomocnika Zarządu ds. Marki, przejęła Dominika Kopycka, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju sprzedaży w ACTION S.A.
– Bardzo dziękuję Rafałowi Ornowskiemu za współtworzenie marki Activejet i życzę powodzenia Dominice Kopyckiej, która przejęła jego obowiązki – dodaje S. Harazin.