W I półroczu 2023 r. przychody Grupy Dino wyniosły 12 mld zł i były o 38,3 proc. wyższe (3,3 mld zł) niż przed rokiem. W samym II kwartale 2023 r. przychody Grupy Dino sięgnęły 6,5 mld zł, co oznacza wzrost o 34 proc. rdr (1,6 mld zł). Od stycznia do końca czerwca 2023 r. zysk netto Grupy wyniósł 632,8 mln zł – o 38,3 proc. więcej niż rok wcześniej. W II kw. było to 362,2 mln zł (36,2 proc. więcej).
W II kw. 2023 r. uruchomione zostały 62 nowe sklepy Dino, a łącznie w I półroczu 2023 r. – 116 (w porównaniu do 162 w analogicznym okresie ubiegłego roku). Tym samym na dzień 30 czerwca 2023 r. sieć liczyła 2272 markety, o 297 więcej niż przed rokiem. Zarząd spółki oczekuje, że w 2023 r. całkowita liczba sklepów Dino wzrośnie o kilkanaście procent w stosunku do liczby sklepów z końca 2022 r., kiedy było ich 2156. Grupa zatrudnia łącznie 39,4 tys. osób.