W 2020 roku handel internetowy zanotował ogromny wzrost sprzedaży. Tymczasem od 2021 roku weszła w życie tzw. dyrektywa plastikowa, a...
Czas pandemii i nauki zdalnej był wyjątkowo trudny dla wszystkich uczestników procesu edukacyjnego – dzieci, nauczycieli i rodziców. Każda z...
Spółka Smart Points, operator pocztowy, a jednocześnie dostawca nowoczesnego rozwiązania typu „last mile” dla firm kurierskich, sieci handlowych, e-sklepów oraz...
Kobiety częściej niż mężczyźni kupują w sklepach stacjonarnych, a online jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w grupach wiekowych 18-24 lat oraz...
Masowe szczepienia i znoszenie kolejnych obostrzeń uwolniły przedpandemiczne przyzwyczajenia Polaków. Zamiast izolować się w domu, grając na komputerze czy konsolach,...
Przed wybuchem pandemii COVID 19 sytuacja na rynku pracy była bardzo dobra. Ofert pracy nie brakowało, stopa bezrobocia spadała. Królował...
Dla wielu rodziców decyzja o ponownym otwarciu przedszkoli była jedną z najbardziej wyczekiwanych informacji w ostatnim czasie. Nie ma w...
W ub.r. największą aktywność konsumentów w kwestii przeglądania materiałów z promocjami w sieci generowały dyskonty. Miały 5 razy lepszy wynik...
W ostatni dzień maja i w pierwszy czerwca poprzedzających święto Bożego Ciała odwiedzalność centrów handlowych przekroczyła wyniki z analogicznego okresu...
Kaufland Polska od 20 lat konsekwentnie realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, podejmując działania na rzecz m.in. ochrony środowiska czy wsparcia lokalnych...
© 2019 papierniczyswiat.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@papierniczyswiat.pl