Z raportu „E-commerce w Polsce” – przygotowanego przez IAB Polska, PBI i Gemius – wynika, że 75% internautów robi zakupy...
Doświadczenia związane ze skutkami pandemii na nowo zdefiniowały potrzeby i oczekiwania pracowników. Model zdalny szybko zyskał popularność, jednak równie szybko...
Kredyt kupiecki jest jedną z najpowszechniejszych form regulowania zobowiązań finansowych w transakcjach biznesowych. W ten sposób z kupującymi przedsiębiorcami rozlicza...
Polskie społeczeństwo jest jednym z najszybciej starzejących się w UE. To wkrótce wymusi na branży retailowej odpowiednie zmiany. Jak przekonują...
Detaliści w obliczu problemów gospodarczych muszą weryfikować swoje strategie i dopasowywać je do zmieniających się warunków. Jak wynika z raportu...
Od połowy sierpnia przez kolejne dwa miesiące sklepy wielkopowierzchniowe przeżywają oblężenie. Polacy wyprawiają dzieci do szkoły, a na przełomie września...
E-commerce jest jedną z niewielu branż, która została „oszczędzona” przez korona-kryzys, a nawet więcej– pandemia Covid-19 „pomogła” temu sektorowi. Online...
Polscy konsumenci chcieliby kupować zrównoważone produkty, ale dla wielu osób są one zbyt drogie Ponad trzy czwarte Polaków oszczędza energię...
Czy kolor worka na śmieci ma znaczenie w kontekście recyklingu? Okazuje się, że tak. To właśnie dlatego sieci sklepów należące...
Kaufland nadaje priorytet zrównoważonej logistyce i nieustannie poszukuje optymalizacji w zakresie transportu, doskonaląc procesy i wdrażając innowacyjne rozwiązania. Jednym z...
© 2019 papierniczyswiat.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@papierniczyswiat.pl