GJC Inter Media, organizator targów RemaDays Warsaw wykorzystuje czat na żywo w kontaktach ze swoimi klientami.
Podczas krótkiej rozmowy na stronie www.remadays.com możesz w szybko i wygodnie uzyskać odpowiedzieć na wszelkie pytania czy rozwiać swoje wątpliwości.
"Forma kontaktu, jaką jest czat, buduje wśród klientów zaufanie na którym bardzo nam zależy. Komunikacja z wykorzystaniem live czat jest szybsza, niż poczta elektroniczna czy formularze kontaktowe. Wieżymy, że takie rozwiązanie ułatwi i przyspieszy komunikację między nami jak i klientami. Cały czas dbamy o podnoszenie jakości obsługi naszych klientów, zwiększanie komfortu oraz prostoty komunikacji przed jak i podczas targów RemaDays Warsaw. Wprowadzenie usługi live czat jest kolejnym udogodnieniem, umożliwiającym klientom łatwy i szybki kontakt z naszą firmą. Wieżymy, że przyniesie on wszystkim wspólne korzyści." – mówi organizator targów.