Brak wyników
Zobacz wszystkie
Papierniczy Świat
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Papierniczy Świat
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Biznes

Medialny rozgłos wywiadu z księciem Harrym i Meghan Markle IMM Case Studies

przez Redakcja PŚ
26 marca 2021
w Biznes
Reading Time: 3min czytania
A A
Medialny rozgłos wywiadu z księciem Harrym i Meghan Markle  IMM  Case Studies

Po wyemitowanym w niedzielę 7 marca wywiadzie Oprah Winfrey z księciem Harrym i Meghan Markle na antenie CBS w Stanach Zjednoczonych o parze mówiono w wielu mediach na świecie. W Polsce w zaledwie pięć dni od emisji rozmowy we wszystkich typach mediów pojawiło się aż 5,8 tys. publikacji i wciąż ich przybywa. Wartość ekwiwalentu reklamowego przeanalizowanych do tej pory materiałów wynosi 19,1 mln złotych – podaje Instytut Monitorowania Mediów, IMM.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

800 tys. zł na udział w międzynarodowych targach

800 tys. zł na udział w międzynarodowych targach

14 kwietnia 2021
THE CORE by Bene – jak pandemia zmienia przestrzenie biurowe

THE CORE by Bene – jak pandemia zmienia przestrzenie biurowe

10 kwietnia 2021

W niedzielę premierę rozmowy w CBS śledziło 17,1 mln osób. Następnego dnia, 8 marca br. o godz. 20.30 stacja TVN24 wyemitowała wywiad, który oglądało około 1,3 mln widzów[1]. W dwa dni po emisji w prasie, radiu, telewizji, portalach internetowych i w social mediach pojawiało się na ten temat prawie 4,3 tys. publikacji o dotarciu[2] na poziomie 53,3 mln kontaktów z przekazem i ekwiwalencie reklamowym AVE 14,8 mln złotych. Do czwartku 11 marca odnotowano natomiast wzrost do liczby 5,8 tys. w tym: 56 w telewizji, 152 w radiu, 2,3 tys. w portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych typu Facebook, Twitter, Instagram aż 3,1 tys. Dotarcie zebranych publikacji wynosi 65,8 mln a ekwiwalent reklamowy 19,1 mln złotych.

Jak zauważają eksperci od strategii komunikacji w rozmowach [1] z branżowym portalem Wirtualnemedia.pl zatrudnienie książęcej pary w projektach marketingowych lub medialnych może się okazać bardzo kosztowne.

Prasa

W prasie o wywiadzie i losach książęcej pary pisały między innymi tytuły Życie na Gorąco, Fakt, Angora, Super Express, Viva, Dziennik Zachodni, Gazeta Pomorska, Głos Wielkopolski, Gazeta Współczesna, Kurier Poranny, Kurier Lubelski, Express Bydgoski i wiele innych redakcji regionalnych. Wartość reklamowa publikacji i wzmianek prasowych wynosi 1,5 mln złotych, dotarcie natomiast szacuje się na ok. 7,7 mln kontaktów.

Telewizja

W telewizji mówiono o wywiadzie Meghan i Harry’ego w stacjach TVN, Polsat i TVP1 – najczęściej treści ukazywały się zaś w TVN24 i Polsat News. W sumie 56 materiałów wyemitowanych u ww. nadawców w okresie od  7 do 11 marca przełożyło się na dotarcie w wysokości 5,1 mln kontaktów z przekazem i ekwiwalent reklamowy na poziomie 2,6 mln złotych.

Radio

O wywiadzie najczęściej wspominało radio RMF FM i Radio ZET. Dodatkowo informacje pojawiały się między innymi w TOK FM i Programie Pierwszym Polskiego Radia oraz stacjach regionalnych: PR Kraków, PR Szczecin, PR Rzeszów, Radio Eska Poznań, Radio Eska Wrocław, czy Radio Plus Gdańsk i Łódź. Łączna liczba publikacji i wzmianek w tym medium wynosi 152 o zasięgu na poziomie 8,7 mln kontaktów i AVE w wysokości 171 tys. złotych.

Portale internetowe i social media

Najwięcej treści nawiązujących do rozmowy z księciem Harrym i Meghan Markle odnotowano w portalach internetowych i mediach społecznościowych, w tym w social mediach najczęściej na Twitterze i Facebooku. Łączny wynik dla obu rodzajów medium to 5 524 materiałów o dotarciu szacowanym na 44,3 mln kontaktów z przekazem i wartości reklamowej 14,7 mln złotych.

[1] 1,32 mln Polaków obejrzało wywiad Oprah Winfrey z Meghan i Harrym, dane udostępnione portalowi Wirtualnemedia.pl
[2] Dotarcie informuje o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym, a więc o jego szacunkowym zasięgu.
[3] Meghan i Harry to wprawni celebryci, Wirtualnemedia.pl

Czytaj dalej
Tagi: cbsmeghan markleportale internetowesocial media

PowiązaneWpisy

800 tys. zł na udział w międzynarodowych targach
Biznes

800 tys. zł na udział w międzynarodowych targach

14 kwietnia 2021
THE CORE by Bene – jak pandemia zmienia przestrzenie biurowe
Biznes

THE CORE by Bene – jak pandemia zmienia przestrzenie biurowe

10 kwietnia 2021
Bank BNP Paribas kredytodawcą w transakcji finansowania dla Arctic Paper
Biznes

Bank BNP Paribas kredytodawcą w transakcji finansowania dla Arctic Paper

9 kwietnia 2021
Poprawa nastrojów konsumentów w marcu
Biznes

Poprawa nastrojów konsumentów w marcu

8 kwietnia 2021
Nastroje w handlu nieco gorsze niż przed miesiącem. Wskaźnik koniunktury wśród tradycyjnych detalistów spadł w marcu o 3,1 pkt.
Biznes

Nastroje w handlu nieco gorsze niż przed miesiącem. Wskaźnik koniunktury wśród tradycyjnych detalistów spadł w marcu o 3,1 pkt.

6 kwietnia 2021
Polacy ostrzegają banki: Nie będziemy za wszelką cenę trzymać u was swoich oszczędności
Biznes

Polacy ostrzegają banki: Nie będziemy za wszelką cenę trzymać u was swoich oszczędności

6 kwietnia 2021
Następny
Pełnię wiosny rozpoczynamy targami Ateneum

Pełnię wiosny rozpoczynamy targami Ateneum

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (275)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (308)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (622)
    • back2school (55)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (91)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (31)
  • Wydarzenia (95)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Kształt z papier mache BIG HEART
Produkty

Kształt z papier mache BIG HEART

16 kwietnia 2021
Torby zakupowe Primark z możliwością ponownego wykorzystania
Aktualności

Torby zakupowe Primark z możliwością ponownego wykorzystania

15 kwietnia 2021
800 tys. zł na udział w międzynarodowych targach
Biznes

800 tys. zł na udział w międzynarodowych targach

14 kwietnia 2021
Światowy Dzień Konsumenta – Polacy polubili „less waste”. Ponad 60 proc. Polaków oddaje lub sprzedaje rzeczy, których nie używa
Aktualności

Światowy Dzień Konsumenta – Polacy polubili „less waste”. Ponad 60 proc. Polaków oddaje lub sprzedaje rzeczy, których nie używa

14 kwietnia 2021

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Papierniczy Świat 1-2/2021
W numerze

Papierniczy Świat 1-2/2021

Spis treści AKTUALNOŚCI HP nową marką w PBS   4Paperworld w 2022         7Papierowa  butelka  staje się rzeczywistością      27 ASORTYMENT Zaprojektuj witrynę ...

23 marca 2021
Papierniczy Świat 12/2020
W numerze

Papierniczy Świat 12/2020

AKTUALNOŚCI Rema Days Nowy termin KIDS’ TIME ASORTYMENT Po pierwsze DESIGN Forever – permanentne i trwałe Ponad 50% Polaków uważa, ...

12 stycznia 2021
Papierniczy Świat 4/2020
W numerze

Papierniczy Świat 4/2020

AKTUALNOŚCI Biurfol pomaga 3KW trade Sp. z o.o. przekazuje szpitalom dziecięcym 8 000maseczek jako wsparcie w walce z koronawirusem SARS-Cov-2 ...

25 maja 2020
Papierniczy Świat 3/2020
W numerze

Papierniczy Świat 3/2020

AKTUALNOŚCI Aktualizacja rozporządzenia dotyczącego handlu w galeriach handlowych            3 Główne obawy Polaków              4 Zalecenia dla obiektów handlowych       5 Kontraktacje CX ...

24 marca 2020
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 papierniczyswiat.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@papierniczyswiat.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .