Na siódmych targach Insights-X w dniach 5-7 października, jak już pisaliśmy, organizatorzy zaproponują odwiedzającym ciekawy program merytoryczny. Oto tematy, jakie zostały wybrane.
Generowanie doświadczeń zakupowych
Rozmowy InsightsTalks rozpoczną się w środę podczas targów z głównym mówcą Frankiem Rehme, Dyrektorem Zarządzającym Centrum Kompetencji SME 4.0 w Retail w IFH Köln. W jego prezentacji „Switching the mindset to mindful trading: udany handel w zmianie społeczeństwa”, wyjaśni, w jaki sposób można wpływać na klientów poprzez praktyczne zastosowanie neuromarketingu.
Cornelia Schambeck, niezależna konsultantka, poświęca swoją uwagę temat „Green Retail” i wskazuje na możliwości w sektorze artykułów papierniczych w odniesieniu do zrównoważonego rozwoju.
Kolejnym ekspertem, tym razem ds. marketingu internetowego, będzie Patrick Hünemohr z 5H Capital, który podzieli się wskazówkami dla sprzedawców detalicznych, w jaki sposób mogą znacznie poprawić swoją lokalną widoczność cyfrową w Internecie, aby zwiększyć swoje obroty.
Wreszcie Andreas Oberländer, trener sprzedaży z firmy konsultingowej YourWayUp, powie o sposobach, dzięki którym można zaprojektować wyjątkowe doświadczenia klientów w punkcie sprzedaży.
Strategie sprzedaży dla handlu specjalistycznego
W drugim dniu targów program prezentacji otworzy Svenya Scholl, Account Manager w socialPals. Będzie podkreślać praktyczne możliwości, jakie są stwarzane dla małych sklepów stacjonarnych poprzez marketing w mediach społecznościowych.
Poszukiwaczka trendów Gabriela Kaiser, wprowadzi gości w świat megatrendów, które zilustruje przykładami produktów z zakresu przyborów do pisania, materiałów biurowych i projektowania kreatywnego.
Najlepszy sposób, aby branża specjalistyczna dotarła zarówno do klientów biznesowych, jak i konsumentów za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn i Instagram, przedstawiony zostanie przez Simone Brett-Murati, założycielkę agencji „Eskimos mit Kühlschränken” („Eskimosi z Lodówki”) oraz Floriana Lindner, właściciela Biura BTR.
O tym, jak „eksploracja opinii” pomaga w analizie nastawienia klientów do produktu, opowie zaś Łukasz Waidelich, Założyciel i Dyrektor Zarządzający Cauliflower, który zaprezentuje pomysły, które można zastosować dla sektora papierniczego.
Trendy w punkcie sprzedaży
Temat zrównoważonego rozwoju stał się ważnym kryterium zakupowym. Ten temat mocniej wybrzmi w prezentacjach: Gabrieli Kajzer, Sabine Gauditz i Hans Schmidt z firmy konsultingowej Arte Perfectum.
W InsightsArena nie zapomniano również o temacie licencjonowania. LicenseTalks dostarczą ekscytujące spostrzeżenia dla przemysłu i handlu w dziedzinie licencjonowania. Dalsze informacje na bieżąco aktualizowane są na stronie: www.insights-x.com/en/insightstalks.