Zastanawiałeś się kiedyś co mówi o Tobie Twój charakter pisma? Już nie musisz się zastanawiać, możesz to sprawdzić dzięki marce artykułów piśmienniczych Schneider i nowej akcji “Litery i charaktery”, która startuje 6 maja 2019 i potrwa do końca września. Marka Schneider uważa, że pismo jest czymś więcej niż tylko słowami pisanymi – jest wyrazem tego jacy jesteśmy. Biorąc udział w akcji przekonasz się, jaki typ osobowości dopasuje do Ciebie grafolog na podstawie Twojego pisma.
W ramach akcji przeprowadzany jest test psychologiczny, oparty na analizie próbek odręcznego pisma. Pozwoli on marce Schneider zbadać zagadnienie dotyczące tego, co charakter pisma mówi o typach osobowości Polaków.
Osoba może wziąć udział w akcji wchodząc na stronę literyicharaktery.pl. Uczestnik ma za zadanie przepisać określone zdanie na kartkę, zrobić zdjęcie/skan przepisanego zdania oraz wysłać zgłoszenie. Do współpracy zaproszony został ekspert z dziedziny grafologii, który analizuje każde zgłoszenie i określa jaki typ osobowości najbardziej pasuje do przesłanego charakteru pisma. Każdy profil osobowościowy jest opisany oraz skorelowany z wybranym produktem marki Schneider. Wykonałeś test i zaskoczyła Cię analiza? Chcesz przesłać ją znajomym? Nie ma problemu, wynikiem można podzielić się na swoich social mediach.
Podstawą kampanii jest grafologia. Ale co to tak naprawdę jest? Jest to dziedzina wiedzy, która zajmuje się rozpoznawaniem cech osobowości na podstawie charakteru pisma. Stosowana jest między innymi w procesach rekrutacji, psychologii, a czasem także w kryminalistyce. Unikalność charakteru pisma każdego człowieka może być porównywalna z unikalnością odcisku palca. Z fragmentu odręcznie napisanego tekstu doświadczony grafolog potrafi odczytać szereg cech psychologicznych badanego. Analizując pismo pod kątem sposobu łączenia lub pochylenia liter czy też odległości między słowami, literami grafolodzy są w stanie stwierdzić, w jakim stopniu dana osoba potrafi się koncentrować, jak jest stabilna emocjonalnie lub czy dobrze radzi sobie ze stresem. Ciekawe prawda?
Organizatorem akcji jest firma Schneider – niemiecki producent artykułów piśmienniczych będący na rynku już ponad 80 lat oraz wyłączny dystrybutor jej produktów na terenie Polski – firma PBS Connect Polska. W ofercie Schneider znajdują się długopisy, pióra wieczne i kulkowe, cienkopisy, markery, zakreślacze i wiele innych przyborów. Dzięki wysokiej jakości wykonania i długiej żywotności zyskały uznanie wśród klientów i obecnie eksportowane są do 130 krajów na całym świecie.
Wejdź na literyicharaktery.pl i weź udział w teście. Sprawdź, co pismo może powiedzieć o Twojej osobowości 🙂